انتخاب کردن بهترین کفش ورزشی برای کودکان

در سنین 5 تا 12 سالگی، می دانیم که سایز پاها به سرعت رشد می کند و اغلب در مدت زمان بسیار کوتاهی چندین اندازه می شود.

طول پاها خیلی سریعتر از طول بدن رشد می کند. مهم است که به طور منظم طول کفش اسپرت ساق دار دخترانه کودکان خود را بررسی کنید.

یک راهنمای خوب نصف تا یک پهنای کامل انگشت شست از انتهای انگشت شست پا تا انتهای کفش اسپرت مردانه ایتالیایی است.

نوع کفشی که بچه های ما می پوشند مهم است. اگرچه بسیاری از مدارس استفاده از یک نوع کفش خاص را با یونیفرم اجباری می کنند، اما این نوع کفش اغلب مشکلی نیست.

به جای کفش‌هایی که بچه‌های ما برای ورزش و PE می‌پوشند مهم‌تر است. اینها کفش هایی هستند که زمانی پوشیده می شوند که نیروهای وارد بر بدن در بالاترین حد خود قرار می گیرند و ما به آنها برای محافظت و ثبات پاهای کودک خود نیاز داریم.

3 نکته برای کفش بچه گانه
در صورت امکان، از طرز فکر «یک کفش برای همه ورزش‌ها» اجتناب کنید. بله، همه ما بودجه‌ای داریم، اما اغلب می‌بینیم که بچه‌ها با درد به کلینیک می‌آیند یا به دلیل کفش نادرست برای ورزششان (فکر کنید کفش دویدن ناپایدار در نت‌بال پوشیده می‌شود) یا شاید بدتر، یک کفش نت‌بال سفت برای PE

به طور کلی، پا باید از انگشتان پا خم شود (اما تا وسط پا ثابت باشد) تا عملکرد مناسبی داشته باشد. هر کفش اسپرت دخترانه که این حرکات را متوقف کند یا پا را سفت کند.

نیروهای وارد بر پا و مچ پا را افزایش می دهد و به طور بالقوه می تواند منجر به درد شود. شما همیشه به گران ترین کفش اسپرت مردانه روی دیوار نیاز ندارید.

علیرغم توصیه‌های مخالف، یک کفش ورزشی سطح پایه از هر یک از مارک‌های اصلی (به‌عنوان ASICS، Brooks، New Balance، Adidas، NIKE) اغلب برای بچه‌ها کافی است. این نوع مدل اغلب دوام بیشتری نیز دارد!
به درستی تناسب پیدا کنید با رشد سریع پاهای بچه، مهم است که شما از نظر طول و عرض به درستی تناسب داشته باشید.

به کفشی که در انبار است، چه چیزی در فروش است یا کفشی با بهترین رنگ راضی نشوید. پاهای فرزندتان را در اولویت قرار دهید و از متخصصان مشاوره بگیرید.

  • منابع: 
    1. Choosing Children’s School & Sports Shoes
  • تبلیغات: 
    1. گلی که هر برگ از یک رنگ می باشد
    2. امروز تولید عرض کشور 3 برابر شد.
    3. استفاده از گان برای شکار مریخیها
    4. محاسن و معایب استفاده از کمربند چرمی