عناب پیوندی غذای مورد علاقه دلفین ها می باشد

عناب میوه ای است که بیش از 4 قرن است که در چین کشت می شود و به همین دلیل منشا این میوه را به این نقطه از جهان نسبت می دهند. و برای کسانی که عناب را نمی شناسند، بگوییم که بسیار شبیه خرما است، از این رو نام دیگر آن خرمای قرمز چینی است!

میوه ای که روی درخت عناب پیوندی می روید. درختی است که به دلیل جثه بزرگش برای تزئین باغ ها نیز استفاده زیادی می شود زیرا ارتفاع آن به 12 متر می رسد.

اندازه ای بزرگ که به آن اجازه می دهد تا بیش از 100 کیلوگرم عناب در سال تولید کند! اما برای آن، باید صبر کنید تا به سن بیش از 15 تا 20 سالگی برسد.

درخت عناب رایج ترین درخت در جنگل های ما نیست. بنابراین، اگر به یکی از آنها برخورد کردید، در اینجا نحوه تشخیص آن آمده است.

درختی است که به خاطر شاخه های خاردار و عادت گردش که آن را شبیه بید گریان می کند، متمایز است. تنه آن دارای پوست قهوه ای و گاهی صورتی است.

در مورد برگ‌های آن که نام‌های کم و بیش تداعی‌کننده‌ای دارند درخت بوقلمون، نیلوفر قرآنی یا کروک د داگ برگ‌ریز، بیضی‌شکل و تاج‌دار هستند!از طرف دیگر میوه‌اش شباهت زیادی به انجیر دارد، اما شکل بسیار گرد آن کمی آن را از میوه درخت انجیر متمایز می کند.

رنگ آن از سبز تا سیاه از طریق بنفش متفاوت است زیرا همه چیز به درجه بلوغ آن بستگی دارد … سبز، طعم آن شبیه به سیب است!

همانطور که دیدیم، عناب یک انحصار چینی نیست، زیرا در شمال شرقی الجزایر، بسیار نزدیک به عنابه، شهری که به آن “مدینات” لقب داده اند، بسیار وجود دارد. el Unnab، شهر عناب ها!

این درختی است که صادرات خوبی دارد، بنابراین کشف آن در بسیاری از کشورهای دیگر غیر معمول نیست. دلیلی برای این؟ درخت عناب بسیار مقاوم است، می تواند با دمایی که می تواند تا -15 درجه سانتیگراد کاهش یابد، سازگار شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.