با گوشت بوقلمون در کرج می توان کیک مرغ درست کرد

برای روز شکرگزاری در ایالات متحده، گوشت بوقلمون در کرج به طور سنتی پر شده یا با سس در کنار، با سس کرن بری و سس سرو می شود.

غذاهای مکمل رایج عبارتند از پوره سیب زمینی، ذرت روی بلال، لوبیا سبز، کدو حلوایی و سیب زمینی شیرین پای یک دسر معمولی است، مخصوصا دسرهایی که از کدو تنبل، سیب یا اسپند تهیه می‌شوند.

برای کریسمس در بریتانیا، بوقلمون به طور سنتی با سبزیجات زمستانی، از جمله سیب زمینی کباب، کلم بروکسل و ازگیل سرو می شود. سس کرن بری چاشنی سنتی در مناطق روستایی شمال بریتانیا است که در آن زغال اخته وحشی رشد می کند.

در جنوب و در مناطق شهری، جایی که کرن بری تا همین اواخر به سختی به دست می آمد، سس نان به جای آن استفاده می شد، اما در دسترس بودن سس کرن بری تجاری محبوبیت آن را در این مناطق نیز افزایش داده است.

به خصوص در فصول تعطیلات در حوالی روز شکرگزاری و کریسمس، چاشنی یا سس به طور سنتی با بوقلمون سرو می شود. انواع زیادی شامل بلغور جو دوسر، شاه بلوط، مریم گلی و پیاز (نان طعم دار)، نان ذرت و سوسیس سنتی ترین هستند.

خوردن غذاهایی مانند بوقلمون که سرشار از پروتئین هستند به افزایش احساس سیری کمک می کند، به این معنی که باعث می شود فرد برای مدت طولانی تری احساس سیری کند.

دریافت پروتئین کافی به حفظ توده عضلانی بدون چربی و ثابت نگه داشتن سطح انسولین بعد از غذا کمک می کند. با این حال، پروتئین تنها ماده مغذی است که اکثر گوشت خواران در حال حاضر به مقدار کافی دریافت می کنند.

به خاطر داشته باشید که میزان پروتئین در هر وعده غذایی مهم است. شما فقط می توانید این مقدار را در یک زمان جذب کنید.

مطمئن شوید که در هر وعده غذایی یک منبع پروتئین بدون چربی داشته باشید و میزان مصرف خود را در طول روز پخش کنید. سایر گزینه های خوب برای پروتئین عبارتند از آجیل، ماهی، تخم مرغ، لبنیات، سویا و حبوبات.