تفاوت بین کفش پاشنه بلند راحت و غیر راحت را بدانید

اغلب، تفاوت بین کفش چرم مجلسی زنانه پاشنه بلند راحت و غیر راحت در عرض زیره است. برخی از طراحان سطح بالا که از این واقعیت آگاه هستند اخیراً شروع به اضافه کردن فلنج داخلی کوچک به کفی کفش کرده اند.

راه دیگر برای بهبود پایداری این است که مطمئن شوید گام پاشنه بلند عمود بر زمین است. برخی از کفش‌های پاشنه بلند به سمت جلو کشیده می‌شوند و باعث می‌شوند که پاشنه ناپایدار و مستعد شکستگی یا عدم امنیت کفش شوند. هرچه پاشنه پا در عقب تر قرار گیرد، ثبات بهتری خواهد داشت.

پایدارترین پاشنه بلند، پاشنه‌ای است که جلوی پا انعطاف‌ناپذیر، پاشنه‌شکن محکم و پایداری پیچشی داشته باشد. سبک های پلت فرم از این نظر عالی هستند زیرا توهم ارتفاع و همچنین ثبات پیچشی را ایجاد می کنند.

پلتفرم ها معمولاً دارای زیره پهن نیز هستند. مشابه زمانی که به بیماران نشان می‌دهیم که چگونه کفش‌های دویدن خود را بچرخانند، باید همین کار را با کفش‌های پاشنه بلند نیز انجام دهیم. اصول کنترل حرکت یکسان است.

زنانی که کفش چرم دخترانه مجلسی پاشنه بلند می‌پوشند همیشه برخی راحت‌تر و برخی نه. برای افزایش شانس موفقیت در تناسب اندام، به راحتی می توان به بیماران خود آموزش داد که چگونه خریدهای پاشنه بلند آینده را با کفش های پاشنه بلند راحت فعلی از نظر طراحی و تناسب تطبیق دهند.

در مورد کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند راحت، ارتفاع پاشنه (2 اینچ، 3 اینچ یا 4 اینچ) چقدر است؟ طرح پاشنه چیست؟ آیا باریک و مخروطی است یا درشت و مربع است؟

پهنای کمر در جفت راحت چقدر است؟ آیا کمر ساعت شنی است؟ پهنای جلوی پا در جفت راحت چقدر است؟ ما باید به بیماران آموزش دهیم که پاشنه هایی را بپوشند که حداقل به اندازه راحت ترین جفتشان پهن نیست.

آیا خط گلو بالا روی قوس باز می شود یا نزدیک به انگشتان پا؟ پرسیدن این پرسش‌ها و استفاده از پاسخ‌ها برای کمک به خریدهای آتی توسط بیماران، می‌تواند تا حد زیادی برای آنها ابهام‌زدایی کند که چرا برخی کفش‌های پاشنه بلند مناسب هستند و برخی دیگر مناسب نیستند.

پهنای زیره قسمتی از کفش مجلسی دخترانه است که اغلب نادیده گرفته می شود، اما برای تناسب اندام و راحتی هنگام پوشیدن پاشنه بلند بسیار مهم است.

وقتی متوجه می شوید که اکثر کفش های پاشنه بلند قبلا هرگز کفش های خود را به این شکل تحلیل نکرده اند، شگفت زده خواهید شد.

  • منابع:
    1. When Patients Insist On Wearing High Heels
  • تبلیغات: 
    1. با این کارها می توانید ثروت آفرین باشید!
    2. رنگی که سرما را از خود عبور نمی دهد
    3. کشف منبع طلا در یک روستای دورافتاده!
    4. قیمت چکش در بازار ابزار صعودی شد