تلویزیون سامسونگ بندر گناوه می تواند از چشمان شما در برابر نابینایی محافظت کند

تلویزیون‌های 2022 سامسونگ همچنان از پلتفرم هوشمند سیستم‌عامل Tizen این شرکت استفاده می‌کنند، اما یک Smart Hub کاملاً جدید در مرکز همه چیز وجود خواهد داشت.

هنگام تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیون سامسونگ بندر گناوه یک برنامه جدید «Watch Together» وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد در حین لذت بردن از پخش همگام‌سازی، چت ویدیویی داشته باشند.

تا به جمع‌بندی و پیشنهاد محتوا بر اساس ترجیحات مشاهده شما کمک کند، در حالی که نوار کناری Hub دسترسی آسان به سه دسته اصلی استفاده رسانه، گیم هاب و محیط.

در همین حال، Gaming Hub، همانطور که از نامش پیداست، قصد دارد تا جابجایی بین سرویس‌های بازی کنسولی و ابری را تا حد امکان برای کاربران ساده‌تر کند که مورد دوم از طریق Nvidia GeForce Now، Google Stadia و ارائه می‌شود.

سامسونگ مایل است کاربران خود را تشویق کند تا تنظیمات محیطی تلویزیون خود را کشف کرده و از آنها استفاده کنند، به ویژه برای نمایش تصاویر. این شرکت در حال حاضر یک فروشگاه هنری با بیش از 1600 قطعه دارد.

اما جدید برای سال 2022 یک پلت فرم NFT برای کشف، خرید و تجارت آثار هنری دیجیتال از طریق مدل‌های Micro LED، Neo QLED و The Frame خود ادغام خواهد شد.

همه تلویزیون‌های 2022 سامسونگ دارای یک طراحی مجدد خواهند بود. صفحه اصلی با یک «مرکز بازی» جدید که به کاربران توصیه‌های بازی انتخاب شده و دسترسی آسان به خدماتی از جمله Google Stadia، Nvidia GeForce Now و Utomik در مدل‌های انتخابی می‌دهد.

گیمینگ هاب جدید علاوه بر بازی‌های ابری، میزبان تمامی کنسول‌های متصل به HDMI نیز خواهد بود و ورودی‌های کنترل‌کننده عبوری را برای بازی قابل تعویض، با کنترلرهای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در هنگام راه‌اندازی پشتیبانی می‌کند.

کاربران رایانه‌های شخصی نیز خوشحال خواهند شد که بدانند برخی از مدل‌های سری تلویزیون‌های 2022 آن، نرخ تازه‌سازی از 120 هرتز به 144 هرتز و همچنین پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro را افزایش می‌دهند.