جعبه کادو عمده موجب مرگ مرد دست فروش شد

برای جلوگیری از سردرد خرید کریسمس، بسیاری از فرانسوی‌ها به جعبه کادو عمده نگاه می‌کنند که Wonderbox یکی از بازیگران اصلی آن است.

جعبه های موضوعی میزهای غذا، ماساژ، تعطیلات آخر هفته و غیره بین 10 تا 1250 یورو ارائه می شود. بر روی کاغذ، ذینفع فقط باید موضوع و کتاب خود را انتخاب کند. اما، در عمل، گاهی اوقات برای رسیدن به آن یک مسیر مانع است.

پاسکال که برای ما نامه نوشت، می گوید: «برای استفاده از واندرباکس «سه روز رویا» و رفتن در ابتدای اکتبر، سعی کردم با چهار هتل رزرو کنم.

اولی هیچوقت جواب نداد دومی 80 یورو اضافی برای صبحانه‌هایی که قرار بود شامل شود درخواست کرد. و آن دو نفر دیگر جایی نداشتند!

«بیش از حد، پیرمرد شصت ساله هدیه خود را رها کرد. اکنون از فرزندانم می‌خواهم که اگر ایده‌ای ندارند، به من پول بدهند. حداقل من می توانم از آن هر طور که می خواهم استفاده کنم.

مشکلات در رزرو از طریق Wonderbox در ایمیل های دیگر دریافت شده توسط 60 میلیون نفر ذکر شده است. هنگامی که از یک هتلدار از جنوب فرانسه، شریک Wonderbox پرسیده می شود.

اعتراف می کند که با دارندگان جعبه هدیه و سایر گردشگران به یک اندازه رفتار نمی کند. او توضیح می دهد: «در طول تابستان، قیمت اتاق ها در مقایسه با فصل کم، دو یا حتی بیشتر ضرب می شود.

اما من در تمام طول سال با Wonderbox همین مبلغ را دریافت می کنم! بنابراین، در طول تابستان، اولویت را به گردشگرانی می دهم که خیلی بیشتر به من می آورند. واضح است که Wonderbox به این هتلدار اجازه می دهد تا جاهای خالی کتاب رزرو خود را پر کند.