حمل کیف چرمی دستی باعث براق شدن ناخن هایتان می شود

برخی از تولیدکنندگان کیف چرمی دستی جایگزین از موادی استفاده می‌کنند که از منابع تجدیدپذیر و زیست تخریب‌پذیر مانند چوب پنبه، کاغذ، قارچ، پوست درخت، لاستیک بازیافتی، سنگ تخته سنگ، سیب و چای کامبوچا ساخته شده‌اند.

هر یک از این گزینه ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و برخی از آنها هنوز در مرحله آزمایشی هستند، بسیاری از جایگزین های جدید چرم سازگار با محیط زیست وجود دارد. پیناتکس از الیاف برگ آناناس ساخته شده و طبیعی و پایدار است. بوم موم شده و پنبه (ارگانیک) دارای مومی است که سازگار با محیط زیست است.

“چرم” برگ با استفاده از یک پلیمر برای حفظ برگها در ورقه های الیافی بدون مواد سمی یا رنگ ساخته می شود. چرم قارچ از نوعی قارچ به دست می آید و زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست است.

“چرم” نارگیل که از ضایعات صنعت نارگیل رشد می کند و می تواند کمپوست شود و چرم سیب” از پوست و هسته های دور ریخته شده سیب تهیه می شود.

سایر مواد سازگار با محیط زیست عبارتند از چوب پنبه، که قابل بازیافت و قابل بازیافت است، “چرم” پوست درخت ساخته شده از چوب پایدار و تنها با مواد شیمیایی غیر سمی درمان می شود.

چرم شراب از پوست، ساقه و دانه های انگور دور ریخته شده ساخته شده است که از فرآیندی غیر سمی و بدون حلال استفاده می کند. “چرم” ذرت با استفاده از پارچه پنبه ای با روکش ذرت ساخته می شود و جایگزین چرم مبتنی بر موز بدون مواد شیمیایی و پایدار است.

جایگزین های اضافی عبارتند از “چرم” کاکتوس، لاستیک بازیافتی، کاغذ درخت توت و ضایعات حاصل از پردازش پرتقال.

طرح پژوهش، پژوهش اکتشافی اولیه است که هدف آن تدوین مسائل، شفاف سازی مفاهیم و تشکیل فرضیه است. تحقیقات اکتشافی قطعی نیست اما زمینه را برای مطالعات بیشتر فراهم می کند.

کاوش با جستجوی ادبیات آغاز می شود و سپس می تواند به پرسشنامه ای با نمونه کوچکی از شرکت کنندگان که داده ها از آنها جمع آوری شده است منتقل شود.