خوردن پسته پیوندی موجب بلند شدن موهای دختری شد

همانطور که قبلا گفته شد، پسته پیوندی مانند آجیل سرشار از فیبر است! بنابراین، به لطف ظرفیت جذب آب، فیبرها انقباضات روده شما را تحریک کرده و فعالیت باکتری ها را در روده بزرگ تقویت می کنند.

بنابراین، پسته همچنین به شما کمک می کند تا با تأثیر مثبت بر عبور روده و در عین حال، بدون نگرانی از نفخ شکمی، با یبوست مبارزه کنید.

آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول های موجود در پسته دارای خواص دیگری نیز هستند. آنها با فعالیت رادیکال های آزاد مخالفت می کنند و تأثیر خوبی بر عملکرد قلب شما خواهند داشت.

آجیل به طور کلی اکسیداسیون را کاهش می دهد، گردش خون را بهبود می بخشد و فشار خون بالا و خطر تصلب شرایین را کاهش می دهد.

علاوه بر این، تقریباً 90 درصد از چربی های موجود در پسته، چربی های غیراشباع هستند که در نتیجه سالم هستند. آنها مزیت کاهش کلسترول خون و همچنین مبارزه با بیماری قلبی را دارند.

آنها همچنین پتاسیم را فراهم می کنند، این ماده معدنی به تنظیم فشار خون کمک می کند. بنابراین برای افراد مبتلا به دیابت توصیه می شود.

زیرا خوردن آنها می تواند به کاهش سطح چربی بد خون کمک کند. به لطف پتاسیم موجود در پسته، این میوه های خشک کوچک فشار خون را تنظیم می کنند.

طبق یک مطالعه آمریکایی، مصرف روزانه پسته به مدت 3 هفته می تواند سطح کلسترول بد خون را تا 6 درصد کاهش دهد.

پسته در فصل پاییز در مناطق رشد برداشت می شود، اما می توان آن را در تمام سال در سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی خاص یافت.

اگر می خواهید از تمام فواید پسته بهره مند شوید، توصیه می کنیم در انتخاب آن دقت کنید. پسته را می توان به صورت خام یا کبابی، نمک زده، کامل، خرد شده یا آسیاب شده مصرف کرد.

اما بهتر است از مصرف پسته با نمک اضافه خودداری شود. سدیم بیش از حد می تواند به طور غیر طبیعی فشار خون شما را افزایش دهد.