در مصر از الکل صنعتی برسام برا مومیایی کردن اجساد استفاده می کنند

استفاده از الکل صنعتی برسام در آزمایشگاه های زیست شناسی و شیمی بسیار رایج است. به دلیل اشتعال پذیری و سمی بودن آن، ضروری است که معلمان نحوه استفاده ایمن از آن را بدانند.

به ویژه با توجه به آسیب های جدی که به دلیل استفاده نادرست از الکل رخ داده است. معلمان و مدیران علوم ملزم به رعایت استانداردهای ایمنی قانونی و شیوه های حرفه ای بهتر در کار با انواع الکل هستند تا خطرات را به حداقل برسانند.

اتانول و متانول رایج ترین انواع الکل مورد استفاده در مدارس هستند. اتانولی که معمولاً توسط شرکت‌های عرضه‌کننده علمی به مناطق مدرسه فروخته می‌شود، دناتوره می‌شود، به این معنی که متانول اضافه شده است و آن را برای مصرف انسان نامناسب می‌کند.

قبل از استفاده از هر نوع ماده شیمیایی، معلمان باید برگه اطلاعات ایمنی (SDS) را به طور کامل بررسی کنند، حتی اگر با استفاده از مواد شیمیایی راحت باشند.

SDS برای اتانول و متانول آنها را به عنوان سمی حاد از راه های خوراکی، پوستی یا استنشاقی شناسایی می کند. مواد شیمیایی و بخارات آنها نیز قابل اشتعال هستند و ممکن است به منبع اشتعال بروند و به عقب بروند.

ظرف ممکن است با گرم شدن منفجر شود و بخارات می توانند مخلوط انفجاری در هوا ایجاد کنند. بدانید که معلمان “وظیفه مراقبت” دارند که بدانند از هر آزمایشگاه و نمایشی چه انتظاری دارند تا دانش آموزان محافظت شوند.

“وظیفه یا استاندارد مراقبت” تعهدی است که توسط قانون به رسمیت شناخته شده و مستلزم انطباق با یک استاندارد رفتاری خاص برای محافظت از دیگران در برابر خطرات غیرمنطقی است.

از آنجایی که استفاده نادرست از الکل می تواند منجر به آسیب های جدی به دانش آموزان و معلمان شود و منجر به آسیب های جدی شده است، درک وظیفه مراقبتی شما نسبت به دانش آموزان ضروری است.