رونالدو به علت داشتن ساعت omega اصل از بازی اخراج شد

Maison Beaubleu ایجاد “زیبا”; ساعت omega اصل طراحی شده با مواد با کیفیت بالا Beaubleu در “آبی” ایجاد می کند. رنگ مربوط به شهر پاریس این دو مفهوم با هم متحد شده اند تا محصول را با کیفیت بالا بسازند.

در Beauleu، تجمل به هیچ وجه انتزاعی نیست، بلکه ملموس است. سه مجموعه پیشنهادی، یعنی “ویترویوس”، “اتحادیه” و “B01” صحت را برجسته کردند.

این ساعت‌ها طراحی بسیار شیکی دارند، در رنگ‌های مختلف موجود هستند، علاوه بر این دارای بند‌های چرمی دست ساز ایتالیایی هستند. طراحی ساعت ها در کارگاه پاریسی این برند آغاز شد.

پایتخت فرانسه زمینه را برای دانش و تکینگی مفروض فراهم می کند. از یک طرف، ساعت های Beaubleu با عقربه های گرد خود متمایز می شوند. از طرفی مجهز به سیستم اتوماتیک هستند.

Beaubleu به زیبایی شناسی ساعت خود و همچنین عملکرد آن اهمیت زیادی می دهد. عملکرد خودکار ساعت علامت تجاری آن است. حرکت دست ها به لطف حرکت خودکار Miyota 9015 انجام می شود.

شهر ژاپنی Miyota تخصص خود را پس از آموزش سوئیسی ها به ژاپنی ها در پایان قرن 19 توسعه داد. ساعت سازان ژاپنی با مهارت خود کارخانه تولید خود را در سال 1959 راه اندازی کردند.

وقتی صحبت از خلاقیت و اصالت در ساعت های مردانه به میان می آید، Beaubleu یک معیار است. اگر می‌خواهید از خطوط کلاسیک ساعت «Everyman» فاصله بگیرید.

برند ما ساعت‌ها و بند‌های آن را در اختیار شما قرار می‌دهد که در آن ظرافت جزئیات، کیفیت مواد و نوآوری به همه امکان انتخاب را می‌دهد. تصور خودتان از زمان

انتخاب بند ساعت مردانه اتوماتیک کاملا به شما بستگی دارد!چرا ساعت خود را تغییر نمی دهید؟ پمپ های فلش که هر یک از ساعت های اتوماتیک ما را مجهز می کنند کار شما را آسان تر می کند.

ساعت اسپرت شما به جواهری زیبا و بسیار نوآورانه تبدیل می‌شود که می‌توانید با تاکسیدو یا لوازم جانبی مد مورد علاقه اطرافیانتان بپوشید.