زنی با عصاره دارچین سیگاری موادی برای صافی و احیای مو درست کرد

یک ادویه مورد علاقه خانگی، دارچین سیگاری زمانی به عنوان ارز مبادله می شد. این ادویه دارای طعم مطبوع و بوی گرم است که آن را در آشپزی به ویژه در شیرینی‌های شیرین و کاری‌های خوش طعم محبوب کرده است.

از پوست داخلی یک درخت همیشه سبز کوچک به دست می آید، پوست آن را کنده و در آفتاب می گذارند تا خشک شود و در آنجا به شکل رول هایی به نام چوب دارچین پیچیده می شود. دارچین به صورت پودر نیز موجود است.

طیف کاملی از راهنماهای فواید سلامتی ما را کشف کنید و برخی از دستور العمل های خوشمزه دارچین ما را بررسی کنید، از نان دارچین گرفته تا چای دارچین تصور می شود دارچین خواص دارویی و تسکین دهنده زیادی دارد و اغلب در طب گیاهی چینی استفاده می شود.

بو و طعم متمایز دارچین از اسانس های موجود در پوست درخت به نام سینامالدئید ناشی می شود. سینامالدئید دارای خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی است.

برخی ادویه ها از جمله دارچین دارای خواص پری بیوتیکی هستند. این باکتری ها ممکن است به بازگرداندن تعادل باکتری ها در روده شما کمک کنند، از سلامت دستگاه گوارش حمایت کرده و مشکلات گوارشی را کاهش دهند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مصرف دارچین با کاهش کوتاه مدت فشار خون مرتبط است. اگرچه شواهد امیدوارکننده است، اما در روزهای اولیه است و به آزمایش‌های کنترل‌شده تصادفی طولانی‌مدت بیشتری نیاز است.

دارچین برای کمک به مدیریت قند خون شهرت دارد. به نظر می رسد که این کار را با مکانیسم های مختلف انجام می دهد، از جمله مدیریت میزان گلوکز وارد شده به جریان خون و تقلید از هورمون مدیریت قند خون، انسولین.

آزمایش‌های انسانی امیدوارکننده است و نشان می‌دهد دارچین ممکن است تأثیر متوسطی بر کاهش سطح قند خون ناشتا در افراد مبتلا به دیابت داشته باشد.