شیشه پاک کن سه کاره را می تون برای درمان زانو درد استفاده کرد

اسپری شیشه شوی و شیشه پاک کن سه کاره در یک محصول: اسپری شیشه شوی: دستگاهی که دو عملیات ضروری را انجام می دهد. اسپری و شستشوی پنجره ها و سایر سطوح صاف تنها با یک دستگاه آسان و راحت می شود.

درپوش مخصوص به بطری اسپری Leifheit وصل شده است و بنابراین دستگاه همیشه آماده استفاده باقی می ماند. دیگر خسته نباشید و سطل را از پنجره ای به پنجره دیگر منتقل کنید یا محلول شوینده خود را درست کنید.

به لطف اتصال انعطاف پذیر، سطح پاک کن ارگونومیک به طور طبیعی با حرکات شما سازگار می شود و تمیز کردن آن را از بالا تا پایین پنجره آسان می کند.

شیشه جلوی میکرو دوتایی با کارایی بالا با سیستم فیبر دوگانه و سطح پاک کن با شکل خاص، حتی سرسخت ترین کثیفی ها را نیز پاک می کند.

شکل مستطیلی عملی آن نیز تمیز کردن پنجره‌های باریک مانند پنجره‌ها را آسان‌تر می‌کند. فلیس یکپارچه میله های عرضی و قاب پنجره ها را با یک پاس تمیز می کند.

پنجره های درخشان و تمیز! این لوازم جانبی دارای 500 میلی‌لیتر مایع تمیزکننده مخصوص پنجره می‌باشد، بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی شروع به تمیز کردن پنجره‌ها کنید.

هنگامی که ماده تمیز کننده تمام شد، بطری اسپری را می توان به راحتی تعویض کرد. پس از تمیز کردن پنجره، پشمک را می توان در دمای 40 درجه در ماشین لباسشویی شستشو داد.

پاک کننده پنجره Dry & Clean + پاک کننده پنجره با اسپری پنجره: دوتایی عالی برای تمیز کردن سریع و آسان پنجره ها در سراسر خانه. دستگاه 2 در 1 پنجره ها را در یک عملیات اسپری و تمیز می کند.

اتصال ویژه انعطاف پذیر، کارکرد ارگونومیک را هنگام شستن پنجره ها تضمین می کند اسپری پنجره آماده به راحتی قابل خرید و تعویض است
شیشه جلوی میکرو دوتایی با سیستم فیبر دوتایی خود بدون زحمت سرسخت ترین آلودگی ها را از بین می برد.