صندل مردانه ترکیه ای از مواد بازیافتی پلاستیکی تهیه می شود

آخرین اما نه کم اهمیت، صندل مردانه ترکیه ای می تواند در دراز مدت برای پاهای شما مضر باشد، به خصوص اگر زیاد پیاده روی کنید. فقدان ساختار و پشتیبانی از قوس فقط برای پاهای شما مفید نیست، زیرا کف پا معمولاً کاملاً صاف است.

همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که در پاهای خود تراشه یا کثیفی داشته باشید، بنابراین همه اینها دلایل خوبی برای حذف صندل هستند مگر اینکه پوشیدن آنها واقعاً ضروری باشد.

بدیهی است که ما طرفدار صندل در Gentleman’s Gazette نیستیم، اما گاهی اوقات آنها ضروری خواهند بود. در آن موارد، ما به دو مدل مختلف رسیدیم که اگر شرایط لازم باشد، حتی من آنها را می پوشم.

هوآراچ ها در مکزیک محبوب هستند، از چرم بافته شده ساخته می شوند و به طور مشخص غیر رسمی به نظر می رسند. اغلب، می توانید آنها را با زیره چرمی یا لاستیکی پیدا کنید.

مدلی که در بالا نشان داده شده است از Etsy تهیه شده است و فقط 56 دلار هزینه ارسال به ایالات متحده دارد. این یک کفش کرپ دارد و یک کفش تابستانی بسیار زیبا و معمولی است که بیشتر قسمت پای شما را می پوشاند.

با این حال، از آنجایی که چرم بافته شده و بدون آستر است، شما همچنان جریان هوا را با سایر انواع صندل دریافت می کنید. به نظر ما، این گزینه بسیار بهتر از صندل های مردانه است، به خصوص دمپایی، Tevas یا Birkenstocks.

اگر به این مدل از چرچز نگاه کنید که با قیمت 495 دلار به فروش می رسد، می توانید شباهت آن را به یک کفش مجلسی مردانه مشاهده کنید. گودیر جوش داده شده، پاشنه کمی دارد، از چرم مرغوب ساخته شده است و آستر زیبایی دارد.