فازمتر دیجیتالی جیبی برای ردیابی در ناوبر های جنگی استفاده فراوانی می شود

آچارها و فازمتر دیجیتالی جیبی انتهای جعبه دارای انتهایی هستند که مهره را در بر می گیرند و دارای 6، 8، 12 یا 16 نقطه در داخل سر هستند. یک آچار با 12 نقطه در یک مهره شش ضلعی یا یک مربع استفاده می شود. از آچارهای 8 و 16 نقطه ای روی اعضای مربع استفاده می شود.

از آنجایی که کناره های جعبه نازک است، این آچارها برای چرخاندن مهره هایی که دسترسی به آنها با آچار با انتهای باز سخت است، مناسب است.

هنگامی که یک مهره یا سر پیچ در شکافی زیر سطح یک عضو پیچ قرار دارد، باید از آچار سوکت استفاده شود. این در اصل یک لوله کوتاه با یک سوراخ مربع یا شش ضلعی و یک دسته یکپارچه یا قابل جابجایی است.

آچارهای سوکتی مدرن به صورت مجموعه ای ساخته می شوند که شامل تعدادی سوکت کوتاه با یک سوراخ مربعی در یک انتهای آن است که با یک دسته قابل جابجایی و در انتهای دیگر سوراخ های 8 یا 12 نقطه ای متناسب با اندازه های مختلف پیچ و مهره است.

یک وسیله جانبی مفید برای مجموعه آچار سوکت، دسته ای مجهز به مکانیزمی است که میزان گشتاور یا تلاش چرخشی اعمال شده توسط آچار بر روی مهره یا پیچ را اندازه می گیرد.

یک نوع دستگیره گشتاور دارای دو بازو متصل به سر است که سوکتی را حمل می کند که مناسب پیچ یا مهره ای است که باید سفت شود.

یکی از بازوها مقیاس نشانگر گشتاور را حمل می کند و نسبت به سر ثابت می ماند، در حالی که بازوی دیگر دستگیره را حمل می کند و نسبت به سر و ترازو خم می شود.