فروش شیشه سکوریت قزوین برای همیشه برای در قزوین ممنوع شد

شفافیت شیشه سکوریت قزوین ماده ای منحصر به فرد و شفاف است که به نور اجازه عبور می دهد. این اجازه می دهد تا اتاق های پشت شیشه به طور کامل و دلپذیر روشن شوند.

فراتر از ارزش زیبایی شناختی، با نفی نیاز به نور مصنوعی در ساعات خاصی از روز، قبوض برق را کاهش می دهد. پاک شوندگی راحت. شیشه دارای یک روکش براق و صاف است و پس از آن می توان به طور موثر تمیز کرد.

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب باعث آسیب قابل توجهی به شیشه نمی شود. قابل بازیافت شیشه 100% قابل بازیافت است و در طول فرآیند بازیافت تجزیه نمی شود. بنابراین می توان آن را بدون به خطر انداختن کیفیت یا خلوص شیشه بارها بازیافت کرد.

پایدار در اشعه ماوراء بنفش شیشه تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش قرار نمی گیرد و در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید ترک نمی خورد، تغییر رنگ نمی دهد یا تخریب نمی شود.

عایق. مصالح ساختمانی شیشه یک عایق الکتریکی عالی است. این جریان الکتریسیته را هدایت نمی کند و ایمنی در برابر خطرات را تضمین می کند. بنابراین، شیشه را می توان به راحتی در وسایل روشنایی و سایر لوازم الکتریکی استفاده کرد.

علیرغم مزایای فراوان، استفاده از شیشه در ساخت و ساز ساختمان ها دارای معایبی نیز می باشد. هزینه تولید شیشه به دلیل دمای بالای مورد نیاز برای تولید مواد می تواند انرژی زا باشد.

شکنندگی. اگرچه می توان فرمول ها را برای تقویت آن تغییر داد، اما شیشه در مقایسه با سایر مواد، یک ماده ذاتا شکننده است. اگر تحت فشار شدید قرار گیرد، اغلب می شکند.

نگهداری. در مناطق مرطوب و مستعد گرد و غبار، ذرات ممکن است به سطح شیشه بچسبند و باعث کثیف به نظر رسیدن آن شوند و بر روشنایی داخلی و همچنین شفافیت تأثیر منفی بگذارند.