قهوه به عنوان منبع اصلی کافئین در جهان

قهوه یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان است و همچنین منبع اصلی کافئین برای اکثر جمعیت ها است.

این شماره ویژه از مواد مغذی، “تاثیر کافئین و قهوه بر سلامت انسان” شامل 9 بررسی و 10 مقاله اصلی از تحقیقات به موقع انسان در مورد بررسی قهوه و عادات کافئین و تأثیر مصرف قهوه و کافئین بر بیماری ها، شرایط و ویژگی های عملکردی مختلف است.

با افزایش علاقه به نقش قهوه برای لاغری شکم و پهلو در سلامت، دانش عمومی از الگوهای مصرف جمعیت و در چارچوب رژیم غذایی کامل هم برای تحقیقات و هم برای سلامت عمومی مهم است.

ریس و کورنلیس از فروش حجمی در سطح کشور در سال 2017 (پراکسی برای مصرف) نوشیدنی های حاوی کافئین (CCBs) استفاده کردند تا نشان دهند که قهوه و چای همچنان CCB های مصرف شده در سراسر جهان هستند.

در یک تلاش هماهنگ بزرگ که 10 کشور اروپایی را در بر می گیرد، لاندایس و همکاران. شومیز یقه کراواتی از جمله بهترین نوع شومیز می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

قهوه

میزان مصرف قهوه و چای را که توسط خود گزارش شده بود اندازه‌گیری کرد و سهم آنها را در دریافت مواد مغذی انتخابی در بزرگسالان ارزیابی کرد، جایی که تنوع در مصرف بیشتر بر اساس منطقه جغرافیایی بود.

به طور کلی، قهوه و چای کمتر از 10 درصد از انرژی دریافتی را تشکیل می دهند. با این حال، بیشترین سهم در مصرف کل شکر در جنوب اروپا (تا 20٪) مشاهده شد. اسکاج قلاب بافی را می توان از مراکز معتبر خریداری نمود.

این آثار نه تنها بر شیوع گسترده نوشیدن قهوه و چای تأکید می‌کنند، بلکه بر نیاز به داده‌هایی در مورد افزودنی‌های قهوه و چای در مطالعات اپیدمیولوژیک این نوشیدنی‌ها در برخی کشورها تأکید می‌کنند، زیرا ممکن است هرگونه فواید بالقوه این نوشیدنی‌ها بر سلامتی را جبران کنند.

دوپکر و همکاران خلاصه ای کاربرپسند از بررسی سیستماتیک خود  از ایمنی کافئین ارائه کرد، که به این نتیجه رسید که دوزهای کافئین (مثلاً 400 میلی گرم در روز برای بزرگسالان سالم) که قبلاً در سال 2003 تعیین شده بود به عنوان ارتباطی با اثرات نامطلوب، علیرغم تحقیقات جدید انجام شده از آن زمان، به طور کلی مناسب باقی ماند.

بیشتر در مورد ایمنی کافئین، بررسی سیستماتیک مرگ و میرهای مرتبط با کافئین توسط Capelletti و همکاران است. [6]. خودکشی، مسمومیت تصادفی و عمدی شایع ترین علل مرگ و میر بوده و بیشتر موارد مربوط به نوزادان، بیماران روانپزشکی و ورزشکاران بوده است.

همانطور که می دانید قیمت دستگاه لیوان کاغذی در مقایسه با دیگر دستگاه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

هر دو دوپکر و همکاران. و کاپلتی و همکاران. به افزایش علاقه در حوزه حساسیت بین افراد ناشی از عوامل محیطی و ژنتیکی اشاره کرد که مورد اخیر موضوع مقالات اضافی در این شماره ویژه است و بنابراین این علاقه را تکرار می کند.

  • منابع:
    1. The Impact of Caffeine and Coffee on Human Health
  • تبلیغات: 
    1. زوگام دارای چسب سه لایه می باشد

    2. با استفاده از موبایل از کره مریخ فیلم برداری کنید

    3. فواید باورنکردنی از خاصیت هویج

    4. کشف زعفران توسط دانشمندان