لباس کار شهرداری را می توان برای دوخت پرده اتاق استفاده کرد

کارمندان در هر حوره کاری باید لباس مخصوص بپوشند و کارمندان شهرداری باید لباس کار شهرداری بپوشند. این نوع کت و شلوار نیاز دارد که هنگام پوشیدن دکمه های آن را بسته نگه دارید.

کت و شلوارهای تک سینه فقط نیاز دارند که دکمه یک قفسه را ببندید و برای ظاهری غیررسمی‌تر می‌توان آنها را درآورد. پیراهن های لباس معمولاً با کت و شلوار تجاری برای مردان پوشیده می شوند.

مردی که کت و شلوار تجاری پوشیده است باید لباس خود را با کراوات ابریشمی نیز تکمیل کند. کت و شلوارهای غیر رسمی معمولاً به کراوات نیز نیاز دارند، اما می توان آنها را از پارچه های ارزان قیمت تر تهیه کرد.

کت و شلوارهای دامن رسمی تجاری برای زنان باید در هنگام ایستادن تا زانو باشند. دامن های بلندتر ممکن است درست بالای زانو شکاف داشته باشند.

کت و شلوارهای رسمی ممکن است نیاز به پوشیدن کت و شلوار در زیر داشته باشند. لغزش نباید قابل مشاهده باشد. کت و شلوارهای تجاری به پوشیدن کفش های جوراب شلواری و پنجه بسته نیاز دارند.

کت و شلوارهای راحتی برای زنان ممکن است شامل شلوار باشد و نیازی به جوراب بافی نداشته باشد. کفش‌ها و چکمه‌های رسمی کمتر نیز ممکن است برای لباس‌های غیررسمی تجاری قابل قبول باشند.

چه کت و شلوار تجاری بپوشید یا کت و شلوار معمولی، لباس شما همچنان باید مرتب باشد. کت و شلوار باید بدون چین و چروک باشد و هیچ گونه پارگی یا لکه ای نداشته باشد.

کفش ها باید تمیز و براق شوند. مردان باید از کراوات احمقانه خودداری کنند و به طرح‌های محافظه‌کارانه با جامدادی یا راه راه بچسبند. خانم ها باید از نشان دادن بیش از حد دکل یا استفاده از جواهرات زیاد به عنوان اکسسوری خودداری کنند.