لوله و اتصالات نرده استیل از ضایعات پلاستیکی تهیه می شود

یکی از مشکلات عمده در پروژه های ساخت خط لوله و اتصالات نرده استیل در نیجریه این است که اجزای هزینه لوله های خط به ندرت نسبت به مزیت دیگری که یک نوع لوله خط خاص ارائه می دهد در نظر گرفته می شود.

این را می‌توان در استفاده از لوله‌های فولاد کربنی برای تقریباً همه انواع خطوط لوله در نیجریه، مانند خطوط جریان با فواصل بسیار کوتاه، رایزرها و غیره و در مناطقی مانند مکان‌های دریایی که حداکثر فعالیت‌های خوردگی دارند، مشاهده کرد.

و در جایی که تلاش برای انجام این مقایسه انجام می شود، هیچ داده قابل اعتمادی در دسترس نیست که شرکت ها از آن استفاده کنند تا تصمیمات بر اساس شواهد تجربی گرفته شود.

طبق گفته انجمن خطوط لوله انرژی کانادا، اولین خطوط لوله احتمالاً در حدود 500 سال قبل از میلاد در چین ساخته شد تا گاز طبیعی را از چاه های آب نمک گاز به آب نمک گرم کند تا نمک را بازیافت کند.

بخش‌های بامبو از طول شکافته شدند و گره‌های افقی برداشته شدند و نیمه‌ها دوباره به هم چسبانده شدند و با ریسمان بسته شدند.

اولین سیستم های جمع آوری در آمریکای شمالی از کنده های توخالی ساخته شد و برای انتقال گاز طبیعی در فواصل کوتاه از محل چاه ها به شهرهای مجاور استفاده شد، سیستم های توزیع نیز برای رساندن گاز طبیعی به ساختمان ها و چراغ های خیابان ساخته شدند.

برای قرن ها از خطوط لوله عمدتاً در روستاها و آبادی ها برای حمل آب استفاده می شد. تاریخچه خطوط لوله نفت و گاز به صورتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، پس از حفر اولین چاه تجاری نفت در پنسیلوانیا در سال 18593 در پنسیلوانیا آغاز می شود.