لوله پلی اتیلن ضایعاتی موجب سقوط موشک ناسا شد

لوله پلی اتیلن ضایعاتی توسط ذوب یا اتصالات مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند. لوله های Hdpe ساخته شده از موادی غیر از پلی اتیلن را می توان با درج های فشرده، فلنج ها یا دیگر آداپتورهای مناسب ساخته شد.

برای این منظور به بیرون متصل کرد. اتصالات اتصال در مقایسه با مکان های مورد استفاده، راحتی را فراهم می کند. اصل روش جوشکاری الکتروفیوژن به این صورت است که سیم‌های مسی را در قسمت‌های متصل شده از قطعاتی که قرار است.

با دستگاه جوش الکتروفیوژن ترکیب شوند، با ذوب بخشی از قسمت‌های خارجی دو قسمت با حرارت دادن آنها با برق، ذوب می‌کنند.

لوله های Pe100 به روش جوش الکتروفیوژن تا قطر 20 میلی متر تا 1200 میلی متر قابل جوش هستند. روش جوشکاری الکتروفیوژن مطابق با استاندارد DVS 2207 انجام می شود.

رایج ترین روش جوشکاری که امروزه استفاده می شود، اتصال لوله و اتصالات Hdpe به روش جوش لب به لب است. روش اتصال به این صورت است که با استفاده از دستگاه جوش لب به لب انتهای لوله هایی که قرار است.

جوش داده شوند را به هم وصل کرده و با فشار دادن در دمای معینی هر دو سر به سمت یکدیگر رانده می شوند. لوله های تا قطر 1200 میلی متر را می توان با استفاده از روش جوشکاری جوش داد. جوش لب به لب مطابق با استاندارد DVS 2207 ساخته شده است.

ما به عنوان KUZEYBORU از نزدیک پیشرفت‌ها را در آزمایشگاه کیفیت خود رصد می‌کنیم و تحقیقات مستمری را انجام می‌دهیم. Kuzeyboru Pe Pipe با بالاترین تکنولوژی و کیفیت از قطر 20 میلی متر تا 1200 میلی متر تولید می شود.

خواص پلی اتیلن، یکی از بهترین جایگزین ها در میان انواع لوله های مورد استفاده در سیستم های آب تمیز تحت فشار است. از آنها در ساخت خطوط شبکه آب تحت فشار زیرزمینی و هوایی، پروژه های تخلیه دریایی، قفس های تولید مزارع پرورش ماهی استفاده می شود.