لوله پلی اتیلن میتواند در دمای مختلف تقییر رنگ بدهد

برای لوله پلی اتیلن لوله تخلیه یا دریچه، پی وی سی یا پلی وینیل کلراید، لوله مورد استفاده شما است. PVC مدتی است که به عنوان جایگزینی برای لوله های فولادی گالوانیزه سنتی مطرح شده است.

به دلیل سبک بودن و آسان بودن کار و نصب با آن محبوب شد. خیلی ساده؛ در واقع برای برش فقط به اره برقی و جعبه میتر نیاز دارید. امتیاز دیگر، چسب های پی وی سی همراه با حلال ها است.

اغلب برای خطوط تامین آب در خانه استفاده می شود، مس سفت و سخت به راحتی با یک اره برقی یا یک برش لوله مسی مخصوص بریده می شود.

و این لوله ها برای تامین آب عالی هستند زیرا هیچ خطری برای سلامتی ندارند. گزینه های زیادی برای اتصالات لوله های مسی سفت و سخت وجود دارد که بهترین آنها اتصال از نوع لحیم کاری است.

اما توجه داشته باشید که این نیاز به تجربه و پروتکل های ایمنی دارد. لوله ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) عمدتاً به عنوان دریچه و خط تخلیه استفاده می شود.

اگرچه ظاهر آن بسیار شبیه به لوله های پی وی سی است، اما مشکی و کمی نرم تر است. همچنین با BPA ساخته شده است، که یک ماده شیمیایی است که معمولا برای سخت کردن پلاستیک استفاده می شود.

اگرچه BPA اخیراً شهرت بدی پیدا کرده است، ارزیابی فعلی آن از سازمان غذا و دارو بیان می‌کند که بی‌خطر است. لوله کشی ABS یک فرآیند یک مرحله ای برای اتصال لوله ها دارد.