ماشین کنترلی اسباب بازی شارژی ارزان موجب مرگ کودک 3 ساله

ماشین کنترل از راه دور یا نینتندو دی اس؟ اکثر کودکان شش ساله این روزها به دنبال دومی می روند. در سال‌های اخیر، اسباب‌بازی‌های رادیویی کنترل‌شده در میان بازی‌های ویدیویی پر زرق و برق و وسایل الکترونیکی دستی گم شده‌اند.

درست کردن آن می تواند ماشین کنترلی اسباب بازی شارژی ارزان سازان را تقویت کند. بر اساس تحقیقات NPD، اسباب‌بازی کنترل از راه دور ایالات متحده در سال 2009 582 میلیون دلار در خرده‌فروشی به دست آورد که 30 درصد نسبت به سال 2007 کاهش داشته است.

فن‌آوری دستگاه‌های سنتی «خارج از جعبه، آماده اجرا» کهنه شد و با زمان شارژ طولانی، طراحی‌های حجیم و راه‌های محدود بازی، فروش متضرر شد.

برای دور زدن کاهش فروش و راه اندازی مجدد دسته کنترل از راه دور. با ارزان‌تر شدن فناوری و تولید آسان‌تر، تولیدکنندگان برای آوردن تجهیزات به‌روز به اسباب‌بازی‌های RC و ارائه ارزش بهتر به مصرف‌کنندگان، دنده‌های خود را تغییر می‌دهند.

جوئل کارتر، معاون بازاریابی برای نوآوری فرست اینترنشنال، توسعه دهنده محصولات روباتیک در تگزاس که خط تولید ریزتراشه محور HEXBUG را اجرا می کند.

گفت: «این زمان فرصت طلبی است تا از فناوری هایی استفاده کنیم که از دلار به سکه تبدیل شده اند و آن را به سمت اسباب بازی ها هدایت کنیم.

موجودات. «کودکان در حال خرید و فروش آی‌پاد، لوازم الکترونیکی با قیمت‌های بالاتر هستند و نشان می‌دهند که مایل به خرج کردن پول هستند.

Mattel یکی از بازیکنانی است که به رده RC برمی گردد. این شرکت با استفاده از نام تجاری Hot Wheels خود، فروش دستگاه‌های Stealth Rides جیبی را در ماه آگوست آغاز خواهد کرد.

این مسابقه کوچک به باریکی یک آیفون، اما یک سوم وزن آن، از فناوری مادون قرمز و موتورهای پیجر مسطح جدید مهندسی شده کار می کند.