مردی با کفش کشتی آدیداس اصل به عروسی دخترش رفت

کفش کشتی شما باید بسیار مناسب باشد و هر قسمت از پای شما را در آغوش بگیرد. شما به دنبال فضایی برای نفس کشیدن یا بی قراری نیستید.

یک آزمایش ساده این است که انگشتان خود را بین کفش کشتی آدیداس اصل و مچ پا قرار دهید. اگر بتوانید آن را مدیریت کنید، به این معنی است که ممکن است یک اندازه کوچکتر در نظر بگیرید.

تناسب شل تر باعث از بین رفتن تعادل روی تشک می شود. و به هر حال کفش های شما هر چه بیشتر بپوشید گشادتر می شوند.

اطمینان حاصل کنید که آنها حداکثر پشتیبانی را برای مچ پای شما فراهم می کنند کفش‌های کشتی سطح غیرعادی حمایت از مچ پا را فراهم می‌کنند. این به دلیل فشارهایی است که در طول مسابقه کشتی روی مچ پاهای شما وارد می شود.

بخشی از این پشتیبانی توسط سبک توری ارائه می شود. به دنبال کفش‌هایی باشید که می‌توانند دور قوزک‌ها محکم شوند و فاصله کمی بین بند آن‌ها وجود داشته باشد یا اصلاً وجود نداشته باشد.

برخی از کفش ها دارای بند نامتقارن هستند که در آن چشمک ها در جلوی کفش قرار نمی گیرند. این به شما امکان می دهد بند کفش های خود را حتی محکم تر از حد معمول ببندید.

همچنین می‌توان کفش‌های کشتی را پیدا کرد که دارای بند اضافی در جلوی مچ پا برای درجه بیشتری از حمایت باشد.

مواد زیادی برای ساخت کفش های کشتی استفاده می شود، اما نگرانی اصلی شما ممکن است این باشد که آیا مواد به اندازه کافی سبک هستند که به شما امکان چابکی و سرعت حرکت بیشتر را بدهد.

جدا از وزن کفش خود، احتمالاً می خواهید بررسی کنید که چقدر مواد اجازه می دهد عرق از داخل کفش خارج شود.

در اینجا لازم به ذکر است که مواد مورد استفاده برای کفش های کشتی با دوام تر، مانند چرم و جیر، دوام و پشتیبانی بیشتری دارند اما اجازه نمی دهند رطوبت به خوبی از بین برود.