مصرف خیار در هوای گرم به علت دارا بودن آب فراوان

خیار طعم ملایم و با طراوت و محتوای آب بالایی دارد. آنها می توانند به کاهش کم آبی بدن کمک کنند و خوردن آنها در هوای گرم خوشایند است.

مردم خیار را به عنوان یک غذای خوش طعم می خورند، اما یک میوه است. همچنین خیار خاردار بوته ای در برخی از محصولات زیبایی نیز وجود دارد.

خیار یکی از اعضای خانواده Cucurbitaceae است. از دیگر اعضای خانواده می توان به کدو حلوایی و انواع خربزه از جمله خربزه تلخ اشاره کرد. خیار مواد مغذی مختلفی دارد اما کالری، چربی، کلسترول و سدیم کمی دارد.

مردم هند از زمان های قدیم خیار خاردار درختی را برای مصارف غذایی و دارویی پرورش می دادند و از دیرباز بخشی از رژیم غذایی مدیترانه ای بوده اند.

این مقاله به محتوای تغذیه‌ای خیار گلخانه ای اصفهان، فواید سلامتی احتمالی آن، نکاتی برای خوردن یا استفاده از خیار و هرگونه خطر بالقوه سلامتی می‌پردازد.


مشخصات تغذیه ای منبع مطمئن خیار ممکن است فواید سلامتی زیادی به آنها بدهد. الکترولیت های موجود در خیار می توانند از کم آبی بدن جلوگیری کنند.
خیار بیشتر از آب تشکیل شده است و همچنین حاوی الکترولیت های مهمی است. آنها می توانند از کم آبی بدن در هوای گرم یا بعد از تمرین جلوگیری کنند.

برای افرادی که از نوشیدن آب لذت نمی برند، افزودن خیار درختی محلی و نعناع می تواند آن را جذاب تر کند. هیدراته ماندن برای حفظ روده سالم، جلوگیری از یبوست، جلوگیری از سنگ کلیه و موارد دیگر ضروری است.

خیار یکی از آبرسان ترین مواد غذایی است. چه غذاهای دیگری برای هیدراتاسیون مفید هستند؟

  • منابع:
    1. Health benefits of cucumber
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!