چای زعفرانی نیوشا از پس مانده بازیافتی های زباله می باشد

هر کسی که عاشق واقعی چای زعفرانی نیوشا است می داند که واقعاً هیچ چیز مانند یک فنجان چای کاملاً آماده وجود ندارد. خواه چای سبز، چای سیاه، اولانگ یا ترکیبی از گیاهان باشد، نوشیدن چای واقعا بخش خوبی از زندگی است.

البته فاکتور خالص لذت فقط خراشیدن سطح است که در مورد فواید چای صحبت می شود. نوشیدن چای راه بسیار خوبی برای دادن حالت هوشیاری به ذهن و بدن شماست که بسیار به آن نیاز دارید و از راکد ماندن و خستگی جلوگیری می کند.

اعتقاد بر این است که مواد طبیعی موجود در چای مسئول فعال نگه داشتن مغز و افزایش سطح هوشیاری در ما هستند. برای سال‌های متمادی، چای توسط تمدن‌های مختلف به‌عنوان مفیدی سالم در نظر گرفته شده است.

حاوی چندین ترکیب منحصر به فرد مانند آنتی اکسیدان ها، پلی فنول ها، فلاونوئیدها و غیره است. محصول نهایی از عصاره برگ های درختی به نام Camellia sinensis تشکیل شده است.

برگ ها با روش های مختلفی مانند خشک کردن، بخارپز کردن و تخمیر فرآوری و پخت می شوند. آب، قهوه و چای محبوب‌ترین نوشیدنی‌هایی هستند که در جهان مصرف می‌کنند، اما چای از نظر فواید تغذیه‌ای و سلامتی کامل‌ترین نوشیدنی‌ها است.

وقتی صحبت از تنوع به میان می آید، چای را می توان به روش های مختلفی مصرف کرد. چای های سفید، زرد و سبز کمتر فرآوری شده و حاوی بالاترین میزان آنتی اکسیدان هستند.

اما این فرآیند می تواند راهی عالی برای آرامش، جوان سازی و کاهش استرس کل بدن و ذهن شود. در هنگام تهیه و نوشیدن چای است که تسکین واقعی استرس وارد می شود.

در حال حاضر، همه می دانند که استرس می تواند تمام سیستم های بدن شما را خراب کند. یافتن راهی موثر برای کاهش استرس بسیار مهم است و نوشیدن چای عالی است.