کردی از آب معدنی او برای پر کردن استخر استفاده کرد

مصرف کنندگانی که «سبک زندگی برو» دارند، یعنی کسانی که به سلامتی آگاه هستند و از بهداشت بسیار آگاه هستند و در حین حرکت همیشه به دنبال آب آشامیدنی قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند، Kinley را به عنوان برند خود می یابند.

کوکاکولا هند نیز محصول آب معدنی او غنی شده با مواد معدنی ممتاز خود به نام Schweppes Water را در مکان های مختلف در شهرهای مختلف معرفی کرده است.

این اولین شرکتی بود که نام تجاری «آب تقویت‌شده» را در هند راه‌اندازی کرد. قیمت آن 30 روپیه برای بطری 250 میلی لیتری بود. این واقعیت که مردم مایل به خرید آن هستند، استانداردهای بالاتری را در بازاریابی که Kinley دنبال کرده است، تعیین می کند.

شرکت پپسی در سال 1989 وارد هند شد و در مدت زمان کوتاهی به یکی از بزرگ‌ترین و سریع‌ترین تجارت‌های مواد غذایی و نوشیدنی در این کشور رشد کرد.

مجموعه متنوع PepsiCo India شامل برندهای معروفی مانند Pepsi، Tropicana، Kurkure، Gatorade، Lay’s و غیره است. سایر برندهای محبوب در مجموعه آن شامل Nimbooz و Aliva هستند.

پپسی کو هند نیز با تثبیت خود به عنوان یکی از برندهای برتر در بازار غذا و نوشیدنی هند، به محرک قدرتمند و ثابت پیشرفت جهانی پپسی کو تبدیل شده است.

آکوافینا اولین بار در سال 1994 در ایالات متحده آمریکا عرضه شد. آکوافینا با فرآیند تصفیه منحصر به فرد و طعم عالی خود به زودی به پرفروش ترین برند در کشور تبدیل شد.

در هند، آکوافینا در بمبئی در سال 1999 راه اندازی شد و تا پایان سال 2000 به یک برند ملی تبدیل شد. با توجه به جذابیت و توزیع برند خود، آکوافینا در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به یکی از برندهای پیشرو در زمینه آب آشامیدنی بسته بندی شده در هند تبدیل شده است.

بازه زمانی این شرکت مستقیماً به خرده‌فروش یا عمده‌فروش برای بطری‌های 1 لیتری یا سایر بطری‌های کوچک‌تر مراجعه می‌کند.

آنها شبکه بسیار متراکمی در شهرهای مختلف سراسر کشور دارند و از مسیرهای مختلف ردیابی می کنند و بر این اساس خدمات و محصولات مورد نیاز را ارائه می دهند.