کشف سس بالزامیک دلپذیر در اعماق جنگل های آمازون توسط زیست شناسان آمریکایی

یک مطالعه، اگرچه دوباره روی موش‌ها انجام شد، نشان داد که سس بالزامیک ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند. این تحقیق نشان داد که افزودن منظم سس بالزامیک به غذاها می تواند به کاهش فشار خون بالا در طول زمان کمک کند.

این ممکن است درست باشد اگر فردی غذاهای چرب مانند کره و روغن را با سس بالزامیک دلپذیر جایگزین کند، در نتیجه کل چربی مصرفی خود را کاهش دهد.

برخی افراد از سس بالزامیک برای کمک به درمان احتقان استفاده می کنند. برای انجام این کار، فرد می تواند چند قطره سس را به بخار آب اضافه کرده و بخار آن را تنفس کند.

افراد می توانند از سس بالزامیک برای کمک به کاهش رفلاکس اسید یا سوزش سر دل استفاده کنند. این درمان ممکن است برای همه موثر نباشد، بنابراین ایده خوبی است که آن را در مقادیر کم امتحان کنید و چند ساعت صبر کنید تا ببینید آیا علائم را بهتر یا بدتر می کند.

سس بالزامیک از انگور به دست می آید. مطالعات منبع معتبر دریافته‌اند که انگور ممکن است با جلوگیری از تجمع پلاکت‌ها در رگ‌های خونی به پیشگیری از بیماری‌های قلبی کمک کند.

سس بالزامیک همچنین حاوی پلی فنول است. محققان در حال بررسی چگونگی کمک پلی فنول ها به گردش خون هستند، اما شواهد تاکنون قطعی نشده است.

یک فرد باید مصرف خود را به حدود 2 قاشق غذاخوری یا کمتر محدود کند، زیرا نوشیدن بیش از حد می تواند باعث ناراحتی معده و مشکلات دیگر شود.

مردم باید به برچسب سس بالزامیک که می خرند دقت کنند. بالزامیک واقعی ممکن است گران باشد اما حاوی قندهای افزودنی نیست. مارک های دیگر ممکن است حاوی قندهای اضافی برای کمک به تطابق با طعم سس بالزامیک واقعی باشند.

علاوه بر این، چندین مزیت بالقوه برای سلامتی مرتبط با سس بالزامیک وجود دارد. اگرچه هنوز تحقیقات بیشتری برای درک این فواید مورد نیاز است، اما فرد می‌تواند احساس خوبی در مورد ساخت سس بالزامیک بخشی از یک رژیم غذایی سالم داشته باشد.