کشف کفش اسپرت دخترانه پاشنه دار در اعماق دریای مدیترانه

زنان در حین دویدن پنج و نیم درجه بیشتر از مردان اوج اورژن دارند، که همان حرکت بیش‌پروناسیون است. پروناسیون، زمانی که قوس پا در حین دویدن به سمت داخل می‌چرخد.

با افزایش نیروهای واکنش زمین همراه است و واکنش‌ کفش اسپرت دخترانه پاشنه دار زمینی بالاتر خطر آسیب را افزایش می‌دهد. منسر می‌گوید، از آنجایی که زنان عموماً سبک‌تر از مردان هستند.

در هنگام ضربه پا ضربه کمتری را تجربه می‌کنند به این معنی که به فرود نرم‌تری نیاز دارند، زیرا جرمی برای فشرده‌کردن کف ندارند.

منسر می‌گویدخانم‌ها تمایل دارند در مقایسه با مردان، پاشنه‌های بزرگ‌تری در جلوی پا داشته باشند، بنابراین از نقطه‌نظر راحتی، بهتر است که بالشتک بیشتری در پاشنه پا داشته باشند».

این تفاوت ها ممکن است جزئی به نظر برسند، اما آن چیزی است که راه رفتن یک زن را از راه رفتن یک مرد متفاوت می کند. و در طول 1400 قدمی که یک مایل هشت دقیقه ای را تشکیل می دهد.

به خصوص در کفشی که برای پای شما طراحی نشده است اثرات اضافه می شوند. منسر می‌گوید: «اگر کفش‌هایی می‌پوشید که مناسب نیستند یا راحت نیستند، گزینه‌های زیادی در مورد الگوهای حرکتی ندارید.

تکرار بی وقفه حرکاتی که برای بدن شما کارساز نیستند، یک راه مطمئن برای آماده کردن خود برای آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد است.

یک بررسی علمی در سال 2021 که در ژورنال Physical Activity and Health منتشر شد، نشان داد که دوندگان زن بیشتر از مردان آسیب می بینند.

بر اساس تحقیقات قدیمی‌تر مجله پزشکی ورزشی بریتانیا، این موارد شامل سندرم درد کشکک رانی (زانوی دونده AKA)، سندرم باند ایلیوتیبیال، آسیب‌های گلوتئوس مدیوس و آسیب‌های ساکروایلیاک است.

بررسی‌های منتشر شده در مجله Sports Medicine در سال 2021 نشان داد که احتمال آسیب‌های ناشی از استرس استخوان در آن‌ها نیز بیشتر بود چیزی که می‌توان آن را مطلقاً به عدم حمایت از پاها نسبت داد.