یافتن راه حلی برای بازیافت بطری پلاستیکی

مشکلی که آب بسته بندی برای محیط زیست ایجاد می کند، سیاست گذاران مختلفی را نیز درگیر می کند که نتوانسته اند راه حل های قابل اجرا برای حل این مشکل ایجاد کنند.

همانطور که تحقیقات متعدد نشان داده است که تولیدکنندگان بطری پلاستیکی کتابی صرفاً با تبلیغات جذاب خود مصرف کنندگان را جذب می کنند، سیاست گذاران برای رفع این مشکل کار زیادی انجام نداده اند.

بسیاری از مصرف کنندگان «بی گناه» هر روز طعمه این تبلیغات جذاب می شوند.

برای مثال، EPA قانون پیشگیری از آلودگی (PPA) را اجرا می‌کند، که بر «توجه صنعت، دولت و عمومی بر کاهش میزان آلودگی از طریق تغییرات مقرون‌به‌صرفه در تولید، بهره‌برداری و استفاده از مواد خام» تمرکز دارد .

علاوه بر این، آژانس راهبردهای پیشگیری از آلودگی را اعمال می‌کند که شامل اقداماتی می‌شود که «کارایی در استفاده از انرژی، آب، یا سایر منابع طبیعی را افزایش می‌دهد و از پایگاه منابع از طریق تلاش‌های حفاظتی محافظت می‌کند».

در ارتباط با مدیریت پسماند، بطری پلاستیکی 500 سی سی EPA در کمپین های سراسری درگیر شده است تا مردم را در مورد خطرات دفع نادرست زباله ها حساس کند.

به ویژه، این آژانس “همه شهروندان را به چالش می کشد تا منابع طبیعی خود را با تعهد به کاهش، استفاده مجدد و بازیافت در خانه، جامعه و اداره حفظ کنند” (“ضایعات”، پاراگراف 1).

علاوه بر ابتکاری که توسط EPA انجام شده است، تعدادی از سیاست های پیشنهادی با هدف رسیدگی به این مشکل وجود دارد.

به عنوان مثال، ساخت بطری پت استوانه ای ادویه ی زیست تخریب پذیر به عنوان بهترین گزینه جایگزین برای مقابله با این مشکل پیشنهاد شده است.

این به این دلیل است که آنها هم سازگار با محیط زیست هستند و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

حتی اگر بطری پلاستیکی عرقیات زیست تخریب پذیر فقط تحت شرایط خاص خاصی مانند قرار گرفتن در معرض گرما و رطوبت کافی می توانند تجزیه شوند، اما در این شرایط خاص می توانند در عرض سه ماه تجزیه شوند.

  • منابع:
    1. Environmental Impact of Bottled Water Essay
  • تبلیغات: 
      1. لباس مناسب متناسب با فصل برای کودکان
      1. وزن بدن یک ساعت قبل از ورزش
      2. روش هایی برای استخراج انرژی از آب
      3. هزار راه برای شاد بودن وجود دارد