تولید کیف مدرسه دخترانه طرح لی در شهر کلگری کانادا ممنوع اعلام شد

ظرفیت و ابعاد کوله پشتی همه چیز نیست. اکثر کوله پشتی ها و کیف مدرسه دخترانه طرح لی مدل های 2 و 3 اتاقه هستند قبل از انتخاب باید در نظر داشت که کودک ما چه تعداد کتاب و دفترچه و چه لوازم اضافی را اغلب با خود می برد.

جیب‌ها و محفظه‌های اضافی نیز مهم هستند مرتب نگه داشتن کوله‌پشتی و بسته‌بندی هر روز آن را آسان‌تر می‌کنند. بزرگترین محفظه اصلی کوله پشتی باید چند سانتی متر بزرگتر از فرمت A4 باشد ترجیحاً در قسمت مجاور پشت.

محفظه دوم باید متناسب با A4 و یا A5 باشد و از جیب های بیرونی می توان برای ظروف و لوازم جانبی اضافی، ناهار و چیزی برای نوشیدن استفاده کرد.

هنگامی که هر دو ابعاد و ظرفیت کوله پشتی مدرسه را مطابقت دادیم و در مورد اتاقک ها و جیب ها یک مدل کاربردی را انتخاب کردیم، تنها چیزی که باقی می ماند این است که بر هنر بسته بندی مناسب آن تسلط داشته باشیم.

به عنوان یک قاعده، بزرگترین و سنگین ترین وسایل را باید در پشت، تا حد امکان نزدیک به پشت قرار دهید، و هر چه سبک تر باشند، می توانند به جلو نزدیکتر شوند.

متخصص ارشد ارزیابی محصولات کاربردی برای کودکان در موسسه مادر و کودک این بدان معنی است که بهترین مکان برای کتاب های درسی یا کیف های بزرگ و سنگین قسمتی از محفظه اصلی در مجاورت پشت خواهد بود که ترجیحاً با یک پارتیشن جدا شده است.

به همین دلیل دیواره پشتی کوله پشتی نیز سفت می شود و بازوها و شانه ها کمترین بار را خواهند داشت. محفظه دوم با کتاب‌ها و نوت‌بوک‌های باقی‌مانده جا می‌شود.

و محفظه سوم لوازم جانبی دیگر یا یک قلمدان را در خود جای می‌دهد، که می‌توانید جایی برای آن در یک جیب نیز پیدا کنید، مثلاً. در جلو.

برای جلوگیری از لکه دار شدن کتاب ها یا نوت بوک ها، ناهار خود را در یک جیب جداگانه قرار دهید (مدل هایی با جیب حرارتی مخصوص طراحی شده در بازار موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.