نبات یزد افضلی که با تغییر دما ترش مزه می شود

آیا تا به حال فیلمی را دیده اید که در آن یک تکه شیشه روی سر کسی شکسته شود یا شاید بطری آبجو یا نوع دیگری از بطری شکسته شده است.

یا شاید دیدید که شخصی شیشه را در دهانش گذاشت و او شروع به جویدن آن کرد؟ به احتمال زیاد شیشه قند خوراکی بوده است. آیا شما از طرفداران برنامه تلویزیونی بریکینگ بد هستید؟

در آن از شیشه شکر آبی یا نبات یزد افضلی سنگی استفاده شد! درست کردن آن بسیار سرگرم کننده است و دستور پخت آن آسان است.

می‌توانید با آن انواع چیزها، وسایل فیلم، بطری‌ها، شکل‌های مختلف آب نبات درست کنید یا یک پنجره شیشه‌ای رنگی خوراکی بسازید که با رویال آیسینگ کنار هم نگه داشته شده است.

شما ایده را دریافت می کنید. اگر من می توانم آن را انجام دهم، شما می توانید آن را انجام دهید. بیایید شروع کنیم! من ایده شیشه ای را که می توانید بخورید بسیار دوست دارم.

واقعاً نه، اما شیشه قند بسیار جالب است و می توانید چیزهای شایان ستایشی با آن درست کنید. و به طور جدی، چه کسی لیوان آب نبات بیرون زده از یک کیک کوچک را دوست ندارد؟! زیرا آنها با هم می روند. من به طور جدی بهترین دستور برای طرز تهیه لیوان شکر را دارم.

Candy Glass یک غذای بسیار جالب است. در واقع خنک نیست زیرا مانند دمای اتاق است، مگر اینکه آن را در یخچال داشته باشید (که نباید این کار را انجام دهید زیرا چسبناک می شود اما من از آن دور می شوم.

آب نبات های شیشه ای را می توان به قطعات تزئینی برای کیک، کیک و دونات تبدیل کرد. آن را در طول هالووین به عنوان یک تکه آب نبات شیشه ای شکسته در یک کیک کوچک با چند قطره خون تقلبی خوراکی استفاده می شود.

از مقداری برای درست کردن سطوح آینه یا فراستینگ روی کیک یا کیک استفاده کنید. همچنین در تعطیلات مانند عید پاک برای ساختن تزئینات خوراکی استفاده می شود.

یخ از قلعه السا؟ بله شیشه شکسته برای ترفندی که والدینتان را می ترساند؟ بله اساسا، این مانند ابزار سرگرم کننده ای برای تزئین دسر هالووین است که هرگز فکر نمی کردم بتوانم آن را درست کنم … صادقانه بگویم، من آن را دوست دارم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.